Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani( Al-Faatihah 1:1 )

Sunday, December 18, 2011

benda apa yang lalu tadi

Bismillahirrahmanirrahim


assalammualaikum 
semua incik hijau sayang....

tadi semasa bersantai di ban pecah untuk menembak waktu senja tadi..
ada la benda  yang lintas di hadapan kami..
incik hijau and kazen masih tertanya-tanya la sampai sekarang...

selepas solat tadi pun tak dapat jugak jawapan nya...
agak-agak benda apa la yang lalu di hadapan kami tadi..??

tak berani la nak tegur benda apa tadi..da la time senja pulak 2..
incik hijau and kazen tadi beristigfar banyak-banyak..

incik hijau rasa la benda ni macam.....

maybe yang itu adalah iblis kot..sebab kami pergi menembak waktu senja benda macam 2 selalu la keluar kan...
sory la tak dapat meneruskan aktiviti kami tadi..terus pergi dari situ dan jumpa masjid yang terdekat...

dalam keadaan panik tadi tak sempat nak ambil gambar nya..:)


nota hijau: waktu senja kan waktu dia keluar nak cari orang tak tahu waktu senja kan..:) sory la tak dapat nak tunjuk objek tersebut la..

4 comments:

haniekunie said...

besor ke kecik?

Onitsuka_hana said...

alor.. xsempat ambik gambar plak.. ban pecah? kat perak.dekat ngan kg hana tanjung piandang :)

hadi Saaidin said...

benda tu mesti kaler hijau kan. aku dah agak dah. hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

cam seram jap..

 

Copyright 2013 © Hijau Itu Bumi Tuhan. Design by Ayu Barbydol