Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani( Al-Faatihah 1:1 )

Tuesday, October 4, 2011

Majlis Rumah Terbuka Sekalung Kasih- Blogger Perak



Bismillahirrahmanirrahim

assalammualaikum...

hari ni angah berpeluang lagi untuk blogging di sini..sekian lama blog ini tidak terjaga dengan baik kan..
tapi hari ni alhamdulilah la..dengan di izinkan Allah SWT untuk terus blogging di sini..

pada hari ahad yang lepas blogger perak telah mengadakan program amal bersama anak yatim nur qaseh di dewan taman suria,taiping,perak 

sepanjang aktiviti kami semua berlangsung, kegembiraan yang di kongsi bersama anak yatim ini terlah merbuka mata hati aku betapa sedih nya mereka yang tiada ibu dan ayah(menaggis bila adik-adik buat persembahan nasyid)betapa sedihnya suara mereka...

itu la yang aku rasa ketika itu persembahan itu..tapi aku tak boleh nak luahkan air mata aku ni..biar la ku sedih seorang cukup jangan orang lain sedih jugak...

setelah kami semua meraikan anak-anak yatim tersebut hati aku terasa senang bila dapat peluk cium anak yatim tersebut..itu kan nasib mereka kan...

ok la setakat ni je la angah boleh bercerita...yang ni je angah mampu..

untuk tengok gambar event anda semua boleh masuk di SINI dalam tu semua gambar pun ada..




tanpa korang tak jadi program ini kan..

I LOVE YOU ALL BLOGGER PERAK

sekian walaikummsalam..





9 comments:

A'IM said...

hang memang suka tacink..haha

Eyka said...

okey sedih -.-

Ruzzezanie said...

gila gua nangis terus ni!! (-_-')

kiera'sakura said...

hati menangis hiba saat melihat kegembiraan mereka yg kurang berkemampuan

Cik Reena Tan said...

siyes mase dorang buat nasyid tu mata wa berair kot. sedeh. terasa kehibaan yang dirasai walaupun dorang kecik lagi dan mungkin tak mengerti erti kehidupan. :'(

kunci locker said...

peh...tak dijemput...sedihny...tak thu pn...hmmm

*tak dijemput ke aku yg tak perasan??xthu...yg pntg aku mmg tak thu...tacing2...haha

Qaseh dalia adelia said...

haih glamer bebenor lah blogger perak ni kan .. jelez hehe

Ros Anisza said...

memang sedih pun masa adik-adik tu nyanyi...wa memang nak nangis pun masa tu...Tapi cuba bertahan...Terima kasih angah sebab menjayakan program kali ni...

Nyamuk Terbang said...

wah blogger perak yer...
kiter pun kmpung dkt perak jgk

 

Copyright 2013 © Hijau Itu Bumi Tuhan. Design by Ayu Barbydol