Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani( Al-Faatihah 1:1 )

Sunday, June 12, 2011

jom kembali sekolah



assalammualaikumm.....

entry kali nie angah nak ajak korang balik ke sekolah masing-masing....
macam angah la nak masuk sekolah besok...(macam sekolah lagi je)teringat la time sekolah dulu kan...hehehe biasa la time orang suruh sekolah angah tak mau pergi sekolah...teringat la last minit dengan rambut panjang,kasut tak basuh lagi,buku tak kemas lagi heheheh lepas tu semua kerja kelam kabut pergi sekolah dengan keadan  yang tak sempat nak buat semua 2...ehhehehe bila masuk ke kawasan sekolah dengan kasut lembam rambut panjang sampai bahu...biasa la cuti sekolah rambut jadi rock sikit....hehehe ayat semua NANTI LA CUTI BELUM HABIS LAGI NANTI NAK BUKA SEKOLAH BOLEH LA BUAT SEMUA 2...tiap-tiap kali cuti sekolah memang macam ni...bila nak sekolah pakat mencari peralatan sekolah sampai kena beli la apa yang patut kan...heheh

ok la setakat disini je la....nak kemas barang sekolah ni...hehehe biasa la budak sekolah katakan...heheheh


p/s: zaman persekolahan memang best la kan...ehheheh and korang jangan ponteng sekolah tau..ikhlas dari angah :D

7 comments:

cik AngguR said...

keje skolah dh siap lom ~

ieda CUMA said...

wow! Ini Ieda time sekolah.
http://proudtobeieda.blogspot.com/2011/01/zaman-gelap.html

unknown said...

huhuhuhu...
nak balik sekolah T___Y

Muslimah Optimis said...

ngeeeee..bila sekolah bukak kena bangun seawal 5 pagi bersiap nak ke sekolah seawal jam 6 pagi.. huhu.. masa jadi student dulu kul 6.30 baru bangun.. huhu

ROROI said...

Bangun kol 6.30 pagi...Mandi & solat...Pastu tidoq sat...Koi 7.30 baru p sekolah? hahaha

NasZ said...

haha...teringat zaman sekolah dulu..duk asrama..so, ada warden dan makan pun ada timenya..bila teringat kenangan masa sekolah dulu, rasa rindu lak..huhu..

jemput baca entry saya ye?..

MINDA ... TEMPAT SETIAP PERKARA YANG KITA NAK BUAT BERMULA...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

angah main banyak ni waktu sekolah dlu hehe

 

Copyright 2013 © Hijau Itu Bumi Tuhan. Design by Ayu Barbydol