Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani( Al-Faatihah 1:1 )

Wednesday, May 4, 2011

demdam sampai mati

assalammualaikum...

hari entry pasai demdam yang tak terbalik pada seseorang yang buat dengki dengan along aku nie...

megapa beliau buat macam 2.???
kerna beliau suka pada along ini(perempuan)...


apa motif beliua hantar hantu pada kak along aku ni.??
kerna nak bagi along menerita hidup didunia....


kenapa kau sungguh kejam..??
aku puas hati kerna kak kau tolok lamaran aku....



kau tau tak kenapa kak aku tolok lamaran kau.??
aku tak tau pun....

kerna kau sudah ada anak isteri....tak cukup 1 kau nak 2 pulak kau nak....anak 2 orang pun kau tak pandai nak jaga...pastu kau nak tambah lagi seorang....kau ingat aku tak boleh sentuh kau ka.??selagi aku nyawa diikut di badan jangan harap la kau dapat kuasai along dengan jin setan yang kau hantar 2...kerna benda 2 tak akan lama pada diri along ku....






macam mana clip video ni macam la along aku kena dengan manusia bertopengkan syaitan...
P/S: tak baik dengki dengan orang kerna dengki itu sampai mati tak akan habis...kalau berani tak payah main dengan setan ni...kita one by one...kalau kau berani la....

12 comments:

Eyka said...

saboo jee laa..slalu kalo org buat mesti kena balik kt org dia..bawak sabo tau awak..:)

"Che Ain" said...

dia seksa oag diduia..tuhan akan seksa dia di akhirat..

p!q4h b@guss said...

mmg pengecut tahap la org wat benda ni

Corat-coret said...

tue laa org kate, tak dpt care kasar, halus dorg gne...mcm dah tak de Tuhan orang yg wt bnd tuh..tggjwb yg ade pon tak t'pikul

Cik EpaL HiJau (^^,) said...

hisshh. nak kawen pon salah tak kawen pon salah. skang byk dah cita kena bunuh sbb tolak lamaran.
takuutt nya.. huhu. -__-

Adibah Ishak said...

dendam hanya akan hancurkan diri sendiri.. Kuasa Allah bisa lawan semua itu..inshaallah semoga kak long kembali pulih..

kiera'sakura said...

sabar angah...sekarang nie ALLAH bayar cash jer..jage along baek2... aku doakan sumenye selamat dan baek2.. ko jage diri tau.. pape msg erk...

angah said...

to all: tq coz bg semgat tok angah trus lalui hidup ini...

Mizs Nurul Farhana said...

kenapa ney angah?? aku tak faham cerita kat atas tu ??

~eZmALiZa~ said...

dosa tawwwwww

CYCY's AMIRUDIN said...

masyaallah . . .

suhada said...

sob sob . sori tanak tgk video tu . sy ni nama je ske story hantu
tapi tkt..
da foollow tu:)

 

Copyright 2013 © Hijau Itu Bumi Tuhan. Design by Ayu Barbydol