Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani( Al-Faatihah 1:1 )

Tuesday, May 10, 2011

saya adalah blogger muslim

assalammualaikumm....

entry kali ni angah akan buat pasai segmen SAYA BLOGGER MUSLIM OR MUSLIMAH angah pun kurang pasti contest ka apa...??


senang sunguh nak join ni hanya masuk pada link ni sahaja...

senang sahaja...bukan susah nak join nie....heheh

sekarang angah nak tag 2 orang yang telibat jugak...
nora

kirin selama perak

tak tau la depa 2 nie dah buat ka belom..biasa la baru bersih kan blog nie...bersawang habis...ehehhe

2 comments:

EYFAalias said...

menarik. ada masa nanti nak join lah :)

Btw, mintak tolong 'LIKE' eyfa kat sini

http://www.malaysia-ikea.com/bedroom_story/?deeplink=gallery&entry=266

And kalau rajin jemput singgah sini ya?

http://eyfaaliasstory.blogspot.com/

shahjiehan said...

saya blogger muslim jugak.. hehehe..tapi x buat pon entri camni..huhuk..

 

Copyright 2013 © Hijau Itu Bumi Tuhan. Design by Ayu Barbydol