Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani( Al-Faatihah 1:1 )

Tuesday, April 5, 2011

panas baran ka

assalammualaikum wahai blogger sekelian....hari ni panas baran aku menjadi-2 lagi punca pada seseorang yang agak tak puas hati dengan diri ku ini...kenapa beliau tidak puas hati dengan diriku ini.??apakah salah ku sampai beliau tidak puas hati dengan hidupku ni.??adakah ku ni serik melawak kasar dengan nya.??sampai ajak geng-2 nya untuk nak pukul ku ni sampai begitu....kalau betoi aku ni ada buat salah kepadadiri mu itu cerita la apa yang patut,boleh la aku baiki diri ku ini..jangan la sampai nak pukul aku pulak..kalau hang berani tak payah bawak geng nak pukul aku..ingat aku ni batang kayu ka anak ayam ka nak pukul ajak geng ni...??kita one by one la baru sama adil kan..kalau hang nak pukul aku...pukul sampai mati kalau aku tak mati aku cari balik sampai dapat.....bukan aku ni seorang yang takut bila berdepan dengan geng-2 macam hang 2...tapi kenapa hang nak pukul aku.?(tanya pada beliau) kalau betoi pun aku ni ada buat salah  hang pukul la aku ni tapi tak payah la ajak geng mai pukul aku ni..kita one by one la baru la sama adil kan..kalau aku menang pun aku puas hati kalau hang menang pun aku puas hati..
aku tak hang mai macam ni tapi aku mau hang mai macam ni
baru la sama adil kan...


p/s: bukan angah nak buat entry marah ni tapi terlalu geram sangat..angah bukun sorang yang penakut orang nya..hang saja nak try panas baran aku ni kan..
entry tension ni..selamat la aku tak settel dengan piston

18 comments:

p!q4h b@guss said...

bila angah dh naik baran!!
erkk takott...

HajarRasdi [BdkKck] said...

huhu..sabaq la angah.. dia pengecut la tu! apa laa lawan ajak geng.. =p

fRaMe+LenSeS said...

nak sentuh angah, mai sentuh nadh dlu. lepas nadh baru p cari angah. eee.. geram

nadzli azlan said...

meh tgk genk sapa lg ramai ! buat qamai genk tuh bleh !!! haishh ! sabo jek cik angah :)

Muslimah Optimis said...

sapa dia tu nak buli adik akak ni... habaq mai sat.. sekali hembuih depa tumbang satgi..jangan wat pasai kata..hihihi

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

dia angkut geng...

kita angkut geng..ajak 1 KBU

~...AmALinA....~ said...

sapa yang berani nak pukoi kwn saya nihh??hishhhhh

angah said...

piqah:uhuhuh

hajar:xlrt nk sbar nie..

nadh:tp xbrani mana pow..

nadli:jgn sampai letak piston dipala dya..

kak aimaa:xkena pukul pow..dya xbrni la..

gk:xyah sudah

ina:hamba allah gak...

cik pulau said...

sape2??meh nak ketuk pale tu.. hahaha

angah said...

cik pulau:xpa da settel pow..heheh dak 2 xbrni mana pow kuat gan geng ja..

shahjiehan said...

org plg kuat adalah org yg sabar...hg kuat!!

jom baca dan komen Kenal tak ini siapa?xkenal maka tak cinta. | ! !shahjiehan [dot] com ! !

♥yaya budak suka embun♥ said...

sabaq angah..cuma org pengecut n looser ja yg bleh wat lagu tu

Izamir Ridzwan said...

sabaq angah

saya bukan tomato said...

errr takut la angah marah2 ni.. wuu T_T

angah said...

shah:entry ang ak da baca la..

yaya:xlrt sabaq gan owg cm nie

izamir:ok sedang sabaq nie..

erika:wat pa nk takut gan angah.??takut pada tuhan yg 1 tu...hehe

Pakcu said...

tatoootttttnya!

Bro Azqar said...

ish3.. dengki laa tuu >(

angah said...

pakcu: xyah tkut pada angah juz tkut pada tuhan yg 1..

bro azqar:sapa dengki.??hahhaha

 

Copyright 2013 © Hijau Itu Bumi Tuhan. Design by Ayu Barbydol