Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani( Al-Faatihah 1:1 )

Friday, April 1, 2011

dalam hati ada taman la

assalammualaikum...wahai kawan-2 semua hari ini entry ni pelik sikit dari entry yang sebelum ni..entry kali ni memang jiwang sikit la kerna aku sudah jatuh cinta la pada seseorang la...patutukah aku meluahkan kepada si dia..???

tetapi aku ni seorang yang pemalu bila betemu dengan perempuan habis semua jadi bisu tak la kenapa pulak boleh jadi macam ni...bila aku tengok wajah nya hati bertambah senang bila aku berhadapan dengan nya hati mula mebisu macam orang tak boleh nak bercakap walau sepatah perkataan langsung...adakah ni cinta yang allah tentu kan..??

sampai bila aku mesti menjadi bisu bila aku bertemu dengan nya.??

megapa benda ni boleh belaku pada aku.?

adakah aku ni kurang sifat untuk si dia melihat pada aku.??maybe aku ni tak pandai nak bagi ayat-2 manis pada beliua.??

megapa la aku ni kan sampai boleh jadi pemalu bila aku bertemu dengan perempuan yang aku rasa cinta pada nya..sungguh memalukan kan la bila difikir balik apa yang belaku kerna, aku sedar la aku ni hanya manusia yang selalu buat kesilapan(sapa yang tak biasa buat kesilapan)

tapi hati aku selalu terbayangkan si dia la..sampai orang cakap gila bayang tak dapat tengok orang nya tengok bumbung pun jadi la...

sampai bila la aku terus bersikap demikian.??sampai aku pejam mata buat selama--2 nya ka.?

tak apa la biar la aku simpan didalam hati ni ja la..tak akan sapa-2 pun tahu sapa gadis itu...


setakat di sini ja aku boleh cerita tentang kisah hidup aku pada si dia....



p/s : bukan aku nak cerita pasal ni tapi benda ni biasa belaku pada ku sebelum ni....harap kamu semua boleh paham la apa yang sedang belalu pada hidup aku ni...sekian terima kasih kerna menbaca entry kali ni...

22 comments:

shahjiehan said...

hahahha..boleh thn jiwang jugak angah nih! hahaha..biasala,,dlm hati ade taman~


mana de laki x de taman kan kankaknnnnn

jom baca dan komen Bulan bulan islam

meaw said...

pehhhhh! sape tu,nak tau la...angah jiwang,lawok gilo,HAHA....kat onie hape,HAHA

Muhd Fadil said...

jiwang.. hahaha. banyak lak typo kat entri kau nih. hahaha

angah said...

sj:yup betoi2 semua laki ada taman juz taman x sma gan kita semua..heheh

onie:hahha kalu nk taw onie p cari sapa kah beliua kalu betoi angah akn review blog onie...

fadil:haha bisa la mood gila gila mlam nie..hahha

meaw said...

gilakkkk,tang mana nak carik?huhu....klu la :P

angah said...

onie: dye budak blogger gak..heheh

HajarRasdi [BdkKck] said...

wahhhh!! taman sudah berbunga-bunga.. hehe

p!q4h b@guss said...

wahhh angah!!
dlm hati da tmn bunga tuu...
sapakah gerangannya??hehe

angah said...

hahahha pandai ampa dua nie...

~eRna daRL!ng~ said...

~sifat pemalu tu bagus sebenarnya..tp smpai bila harus memendam rasa...~

angah said...

kak erna:angah nie mmg pmalu tp hingaq hahah ntah la..

fRaMe+LenSeS said...

dah suka.. apa lagi.. ka tadak idea nak mula? mai nak ajaQ.. ;)

angah said...

nadh:hhahhaha

♥yaya budak suka embun♥ said...

ambooiii....sapa?? hahahaha

angah said...

yaya:sapa.?

CikTomyam said...

wahh..! nak taw..sapa si gadis tu angah? wiwitt...haha

angah said...

nani...haaah biar la rahsia..hahah

meaw said...

dah tauuuuuuuuuuuuuu :P

angah said...

hahahhah

oshin said...

perghh bila angah mula berjiwang . nyering bulu roma oshin . hehe . sabar oke banyak banyak buat solat hajat dan berdoa agar dya jodoh angah ;) insyalllah

angah said...

amin....

Farhan Zulhusmi said...

emm...orang kata kalau ada rezeki depan mata jgn ditolak...;-)
nape xcuba je??mane taw itu jodohmu....

 

Copyright 2013 © Hijau Itu Bumi Tuhan. Design by Ayu Barbydol