Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani( Al-Faatihah 1:1 )

Tuesday, March 29, 2011

skandal KBU yang kantoi part 2

assalammualaikumm aku nak cita sat tentang skandal part 2 nie m'gisahkan prsiden KBU kita nie..
boleh tahan la skandal nya yang agak ramai 2 patut la orang panggil GKSB(gadis kampung skandal banyak)
kalau ampa tak caya ni ada bukti
ni dya skandal yang pertama gk ialah daus latar belakang nya aku kurang pasti la..hahah
nie yang kedua skandal nya..hahha brader ni ialah syukri latar belakang nya jugak aku kurang pasti...
yang terang tak mahu gaku yang depa nie sedang skandal or sedang bercinta.??maybe ampa tak caya...ampa tengok la sendiri

tudia la kata depa dua ni tak beskandal..padahai ramai orang sedang lihat depa begambar dua..hahah sampai tukur profile picture gitu...
tengok sendiri la betapa kuat nya depa nie skandal nie sampai masing tuko profile picture nie...hahha
yang ni last sekali sebab sedang dikaji sapa kah cik 2.?

yang ni aku lepas kali ni tapi kalau aku dapat sapakah skandal 2 hahahah nantikan la..
p/s: kalau ampa nak skandal jangan la sampai kantoi orang lain susah lank simpan rahsia nie...tak apa la asalkan depa bahagia sudah tak kacau aku...hahhha mintak maaf la na yang mana terasa 2 biasa la adat gurau memang macam ni...heheh

13 comments:

fRaMe+LenSeS said...

hahahha. i like la Angah. :P

Nadzli Azlan said...

kejammmmmmmmmmmmmmmmm T.T

saya bukan tomato said...

betolll kejammmm !!!!!!!!

T__T

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hahaha

sila siasat sampai abeh yg terakhir tu

angah said...

hahhaha
gk angah sedang siasat xdak owg yg nk siasat nie..hahaha

meaw said...

lega cheq tade...

JuAn NaSir said...

hahaha...ampa ni la kan...bgus2, ti senang kenduri dah ada geng mentara, geng kbu,hehe...

efa said...

mcm2 scandal la hehe harap2 dpt la km mkn nasi minyak geng2 KBU yg scandal ni erk huhu,yg last tu perlu cari spa scandalnya hehe :)

Syukri Hasshan said...

wotttt angah oiii..aku dipergunakan..aku nk tuntut keadilan..hahahha..adoi..terkena dlm ni plak...

Cik Z@i Pen@nG said...

siasat...jgn x siasat angah

angah said...

hahhha nanti kan la hehhe

mr E oSk gurL said...

sakan la depa ni...angah...kami dah terjah sini...tunggu masa lak k0t2 nk terjadi skandal ka?? leh tumpang femes dlm entry angah...hehe=P kami suka2...hehe=P ok sudah singgah n terjah sini...=)

angah said...

ok maksih la nooh mai singgah blog angah nie nie ayaq teh O hahaha

 

Copyright 2013 © Hijau Itu Bumi Tuhan. Design by Ayu Barbydol