Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani( Al-Faatihah 1:1 )

Monday, July 18, 2011

aku nak hack orang

assalammualaikum...

entry kali angah nak mintak maaf la sebab ada unsur-2 marah sikit....

hari FB angah nyaris nak kena hack oleh manusia yang tak bertanggungjawap langsung la...korang mai tengok apa yang angah cakap nie.???


ada ka patut video ni angah yang buat kan...bodoh betoi kan...
lepas tu siap ada orang komen lagi...
kalau benda yang elok tak apa la..nie yang tak elok kan...sial la..


tengok la sendiri kan...geram betoi la...URL 2..URL dari FB orang yang komen 2...

bukan angah yang kena ja ni ieda cuma pun kena jugak...hampeh betoi la...ada seorang budak yang kita kenal chat or mesej dengan kita siap speaking lagi...selamat la aku boleh speaking jugak..kalau tak mati keras aku nak jawap apa kan....


jika korang klik la...
nanti korang kena hack FB korang....

P/S: kena hati-hati nie ingat kalau benda pelik yang korang terima kan...jangan la respon ke apa..kerana benda 2 nak hack kita....korang boleh jumpa angah DISINI

11 comments:

zezolla_atin said...

betoi ! angah cakap seriusly betoi . atin dah cakap vid angah terrible . sory angah ! ehehehehe .

angah said...

xpe angah xabik hati pow...

Ku Azhar said...

bahaya sih!!!

eddy syrol said...

satu benda aku suka sini.. header dia GEMPAKK..!! katne kedai gunting rambut tu?hehehe...

jom terjah


FB:WAJAH BARU

ieda CUMA said...

angah! cmtu le ieda kene.. pas2 punya excited p tekan donlod 2 sbb nk tgok! adoi... apakah? bengong trus da ni...

Sang Pemerhati said...

adeh3...baru je kena tadi...==" ishk...siot betul lar..

angah said...

juz sebagai peringatan je nie...

shahjiehan said...

kene pasang antivirus nih.. hehehe

el-janna said...

ngaaaaa takottttttt

A'IM said...

Pengajaran...sila jangan click sebarang link sebarangan..

KueKoci said...

penah terkena sekali..sib baik cepat bertindak...

 

Copyright 2013 © Hijau Itu Bumi Tuhan. Design by Ayu Barbydol