Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani( Al-Faatihah 1:1 )

Friday, June 3, 2011

kucing kesayangan ku pergi buat selama-lamanya...

assalammualaikum...

hari ni angah rasa sedih dengan pemergian kucing kesayangan angah yang di beri nama comel...sekian lama angah perlihara beliau dari kecik sampai besar...walaupun nakal jugak kucing angah nie tapi tak biasa lagi curi ikan ka apa ka...comel mati terkena racun yang di beri oleh orang yang tak suka dengan kucing nie...uhuhhu kenapa la jahat sangat orang macam 2 kan...???kucing 2 bukan ada akal pun ssampai nak racun comel macam 2....sedih betoi la ada orang macam 2 kan..tak ada hati perot langsung suka sangat seksa binatang nie..apa dosa dia sampai nak bagi comel mati.??

ok la setakat ni sahaja angah cerita pasal comel angah yang da meninggal 2...

nie la comel angah yang sudah meninggal 2...


p/s:jangan la korang benci and seksa dengan binatang...kerna beliau adalah mahkluk tuhan jugak....

9 comments:

kiera'sakura said...

semoga kite bukan jenis manusia yang macam tue.. betol kucing pown makhluk tuhan jugak.. die xtau pape pown.. manusia yang ade akal yang patut nye fikir.. klu xleh pk baik die yang jadi kucing tue kan..

aliaa farhana said...

alololo comel betul comel ni posing....org yg wat 2 mmg twuk!huhu

Ros Anisza said...

comelnye kucing ni.

Ays_RizQin said...

Kucing ksygn sy pn bru PERGI td...untuk slmanya..sedey sgt...Kami semua meratapi pemergian DIA td...gonna miss Janet so much...:'(

dir...antologi hidup apple sepi... said...

haish nape la kan smpai nak racun2 ni kan? kucing kot...xde akal kucing tu..yg berakal ni xguna akal..haish...dah xlarat dgr kes penganaiyaan( btol ke eja ni?) terhadap binatang...manusia..manusia..yg dikatakan bijak menimbang antara baik dan buruk..manusia manusia..yg kononnya hidup dgn penuh tamadun..manusia manusia yg xmalu mengaku dirinya penuh kemanusiaan...manusia manusia~

nadzli azlan said...

nangeh baca entry nih !! COMEL , rehat dengan tenang okeh ? :(

cik AngguR said...

sapa la yg bijak pandai sgt wat kt kucin cm tu aiyakkk....kejam

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

=(

walaupun GK bukan penggemar kucing, GK xkan sesekali menyakiti binatang sampai cm tu

Mohamadazhan hjDesa said...

la...kejam betul yang letak racun tu..ish3...apa la pelik sangat sikap ni..



saya pertama kali ke sini..follow sini =)

 

Copyright 2013 © Hijau Itu Bumi Tuhan. Design by Ayu Barbydol