Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani( Al-Faatihah 1:1 )

Thursday, April 21, 2011

saya sudah tiada facebook lagi..

assalammualaikum...
pada 01.37am tadi...saya sudah tiada lagi facebook ni...lalu saya mengambil keputusan yang paling,paling jimat,paling cerdik,apa lagi la nak saya letak di dalam entry nie...hehehhe bukan saya tak sayang kan facebook saya ni...kerna saya ni budak konvoi so saya memang perlukan facebook ni untuk info kan event club ni...tapi apakan daya kan..kerna ada urusan peribadi.terpaksa la deactivate facebook ni..walaipun berat hati ni nk buat macam 2....banyak program club,blogger punya program..metting sana sini(kalah tauke beso....hahhaah)tapi semua 2 hanya untuk kebaikan saya jugak...lagi pun mak ayah larang saya bermain facebook sehingga lupa dunia seketika...tapi nak buat macam mana kan...dunia saya lain..dunia dengan permotoran,niaga PKS(peniaga kecil dan sedarhana)dengan berfacebook aku boleh kenal kenalan yang sempoi punya...macam KAMI BLOGGER UTAHQA,JERUNG SEMALAYA,NORTHREN SHARK(my club),KENAL KAWAN LELAKI AND PERMPUAN...kenangan pahit dan masin semua nya ada di facebook ku ini...
p/s: selagi urusan saya belom selesai...selagi itu la saya tak akan buka facebook saya...bior le bersawang and berhabuk sikit..baru nampak cute,....ahhahh
 

Copyright 2013 © Hijau Itu Bumi Tuhan. Design by Ayu Barbydol