Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani( Al-Faatihah 1:1 )

Wednesday, March 9, 2011

lu langi lu mati

assalammualaikum...tajuk betoi2 jarang kan...LU LANGSI LU MATI...padahai bukan aku nie gengter ka apa..tapi nie good boy(jahat ada la sikit) bahong la kalau remaja or dewasa tak buat jahat..aku tak mau cakap banyak la sebab kita kembali pada tajuk yang aku beri...
hari nie sebelom aku keluar pergi offis aku la aku ternampak sesuatu yang agak langsi la sikit...mai tengok nie apa yang langsi sangat ni.???
nie la yang aku cakap langsi tadi 2...kucing2 yang lain semu pakat tido di bawah atas lantai...tapi yang nie memang pelik sikit tido atas tudung salji...ermmm pelik2 tapi apa kan daya kucing aku ni gantok sangat kan..sampai aku snap gambaq pun da tak sedar langsung...biasa la dia kerja berat macam aku..hahahha


p/s: nampak comel la bila si otai aku nie tido...hahahaha
comel kan.?

8 comments:

gigiAriEma said...

haha..dia tengok dkt situ ja port paling best..hahaha

Solihin Zubir said...

kucing hg mcm kucing aku jugak..
langsi.. nak hebat je tempat tdoq..
haha..

angah said...

gigi:sampai angah nk break pow xleh dya dok atas 2...huhu

angah said...

solihin:kembaq kucing gan ak nie...hahahah

tomato said...

haiyooo !!! begitu comell moden gitu.. :D

angah said...

tomato:hahah zaman dh maju gitu kucing pow nk lbih maju dr tuan nya..hahaha

"Che Ain" said...

mlampau name nye tu.

angah said...

taw xpa...ehheh

 

Copyright 2013 © Hijau Itu Bumi Tuhan. Design by Ayu Barbydol