Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani( Al-Faatihah 1:1 )

Monday, February 21, 2011

sampah mu permata ku

assalammualaikum...kawan-kawan blogger semua...
disni aku ada jumpa besi buruk yang dibuang oleh hamba allah yang kurang pasti siapa beliau..walaupun buruk tapi memang b'harge la nilai nye...
aku pun rasa sedih la dengan besi buruk nie...nak sara pun makan modal...tetapi kerna minat ku pada retro ni amat mendalam sekali...biar buruk pun stay aku nak jaga jugak besi buruk nie...kalau tak silap aku la YP 250 kot...aku nak cat bagi lawa pas tu aku bawak p kanival kuale kangsor bulan 4 ni...
kalau dan la aku bawak p kanival tu...menang kalah adat pertandingan la...


p/s:baik sara moto buruk macam nie...suatu hari nanti boleh balik modal yang dilambak pada jentera buruk ni...coverset nya sudah pecah-2 semua nya biasa la benda buruk nie....

5 comments:

shahjiehan said...

good luck!

shahjiehan said...

heha!! nice!!!!

angah said...

tq2 nk wat cm mana sj minat nie...

shahjiehan said...

hahaha... minat nk pakai kawasaki er6n... bulan depan nak amik b full..huhu....

angah said...

ang dpt mana.?

 

Copyright 2013 © Hijau Itu Bumi Tuhan. Design by Ayu Barbydol