Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani( Al-Faatihah 1:1 )

Friday, February 11, 2011

kejadian jam 00.30 - 06.30 a.m

assalammualaikum...disni aku ada sedikit kejadian mencari rezeki diwaktu malam...
aku dan member aku(ex-navy)pergi ke rumah customer nya..dah la malam nak buat keja pun susah sikit...hanya berbekalkan dengan tool box spanar yang dibawahkan khas dari rumah beliau..setelah di repair dirumah nya kami bergerak ke highway arah selatan(balik bagan serai)tiba kenderaan yang member aku pandu itu telah berasap kuar dari enjin nya..
setelah dibuka botnet nya tengok2 gasket da pecah sehingga kuar benda2 yang tak boleh nak kuar 2..

                                                        
setelah rehat sampai pukul 5a.m trak tunda pun sampai..






setelah trak tunda sampai kelokasi kami berada nie...
terus kuar naik highway dengan kelajuan 80km/j naik gantok aku drive kereta nie.

akhir sekali strom 2 pun selamat sampai pukul 6.30a.m td...
begitu letih aku dibuat nya...

No comments:

 

Copyright 2013 © Hijau Itu Bumi Tuhan. Design by Ayu Barbydol